Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory ke článku Jak vytvořit dobré dluhy, které na sebe vydělají?

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
21. 5. 2010 19:33 Nový

Kiyosaki

celé vlákno

Největší úspěch Kiyosakiho bylo a je, že dokáže balamutit lidi a ještě si za to nechat platit. Jeho rady jsou cestou do pekel. Vřele doporučuji vygooglit si o něm články na webu (namátkou http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html).

Patrician82
Patrician82 (neregistrovaný) ---.101.broadband5.iol.cz
21. 5. 2010 21:13 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

:-) zkuste si kiyosakiho knihy přečíst vy! Až pochopíte smysl, tak dejte vědět. V jeho knihách je mnoho pravdy,ale oponovat někdo musí!

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 82.117.156.---
21. 5. 2010 21:35 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Jaký smysl máte na mysli? „Nejjednodušeji se zbohatne psaním knih a pořádáním kursů ‚Jak zbohatnout‘.“? ;-)

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.nsys.cz
21. 5. 2010 22:07 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Tak že už nejste bohatý? Kiyosaki jen dobře a srozumitelně popisuje základní principy, které si spousta lidí ani neuvědomuje, stále se najde spousta lidí kteří mají roky statisíce na běžných účtech aniž by je potřebovali, a ani je nenapadne dát je aspoň na spořící účet nebo je zainvestovat někam kde jim to vydělá peníze do té doby než je budou potřebovat. Tím nechci říkat že ony knihy nejsou také o businesu a nejsou částečne i ony samy dobrým businesem. A mluvit o nějakém balamucení? To je nesmysl, jsou tam jen popsán reálný svět financí tak jak je.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 82.117.156.---
22. 5. 2010 8:17 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Kyiosaki popisuje svět businessu stylem „Dáte do toho peníze a ono vám to skoro určitě přinese zisk a rozhodně na tom nemůžete být hůř, než když zůstanete zaměstnancem.“ To má s reálným businessem pramálo společného, tam je naopak řízení rizik to nejdůležitější. A v reálném světě financí „velcí“ dělají vše proto, aby drobné investory o jejich peníze obrali a daří se jim to velmi slušně. Samozřejmě i tak můžete dobře vydělávat, ale je to mnohem, mnohem těžší a složitější, než z kyiosakiho knížek vyplývá.

David
David (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
11. 6. 2010 10:59 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Kiyosaki se snaží popsat složité věci jednoduše a otevřeně to přiznává. Styl skoro určitě to vydělá??? Kde jste na to přišel? Kiyosaki také uvádí, že před tím, než koupí nemovitost, prohlédne si jich stovky. Jinak lidé, kteří se snaží obírat druhé o peníze za účelem vlastního výdělku, se dnes možná mají dobře. Ale nepřežijou.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
22. 5. 2010 9:44 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Vystihl jste to přesně, aspoň to nemusím dál komentovat. Knihy Jen pro úplnost – několik knih Kiyosakiho jsem četl a logicky jsem po jejich přečtení zapátral po tom, jakou kredibilitu vlastně Kiyosaki má. Což, jak jsem si myslel, udělá každý racionálně uvažující jedinec, který nehltá jakoukoliv informaci jako totální dogma.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
22. 5. 2010 16:08 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Musím se ho zastat. Ať už přišel k majetku jakkoli, v jeho knihách návod je. Jeho knihy nečtu, já je studuji a hlavně, snažím se řídit podle jeho rad. Ne vždycky to jde, přece jenom daňové systémy jsou poněkud odlišné a rozdíly jsou i v mentalitě. Ale směr mi dal. Pravda, nevydělávám miliony, ale řádově pouze desítky tisíc ročně, ale úplně bez práce a hlavně, bez vloženého časového kapitálu. Je to o změně myšlení. Jsem velmi opatrný a dost váhavý. Mnohokrát jsem ty knihy zahodil jako kacířské, ale zase jsem se k nim vrátil. A pravda je jedna, kdo se jimi bude řídit, stane se skutečně milionářem. On tam říká, že změna je uvnitř. Je to velmi těžké pochopit, ale komu se to podaří, ten skutečně dosáhne osobní svobody minimálně ve finančním myšlení.

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 17:18 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

V jeho knihách návod není, tedy ne doslova. Ke svému majetku přišel prodejem těch knih.

nadulan
nadulan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 20:38 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

přečtěte si to znova :-) a můžete se stát finančně gramotným, tak jako já

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 20:44 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Nesmysl, ta kniha je vylhaná. Kdo je (nebo spíš byl) například ten jeho „bohatý tatínek“? Pokud opravdu existoval, neměl by být problém takového člověka identifikovat.

nadulan
nadulan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 20:53 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

ať to bylo s tatínkem jakkoliv, ve své podstatě nejde o tatínka/možná, že je opravdu vymyšlený/
ale o způsobu myšlení budu celý život zaměstnanec, nebo budu zaměstnávat

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 17:51 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Přesně tak. Jsem na tom stejně. Taky nejsem žádný milionář, ale díky „návodu“ se mi pasívní příjmy každý rok zvyšují. Pokud se takto bude dařit i nadále, pak bych skutečně ještě před důchodovým věkem mohl být „bohatý“, tzn. měsíční pasivní příjmy budou pokrývat měsíční výdaje (samozřejmě za předpokladu obyčejného skromného života). Pravdu máte i v tom, že řada věcí je neaplikovatelných z důvodu rozdílných daňových podmínek mezi USA a ČR.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
22. 5. 2010 19:43 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Výrok „Jeho knihy nečtu, já je studuji“ stojí za vysvětlení, protože jeho vnitřní logika je poněkud zvláštní.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
23. 5. 2010 12:35 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Proč? Je to podstatný rozdíl. Číst ještě zdaleka neznamená pochopit a už vůbec to nemusí znamenat přijmout. Čtení je zejména v dnešní době dost pasivní příjem informací. Jde o to přemýšlet, co mi to dá a zda-li to mohu nějak použít i ve svůj prospěch.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
23. 5. 2010 14:02 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Pokud knihu studuji, tak ji logicky i čtu. Pokud si tedy jen neprohlížíte otázky či nezkoumáte složení její struktury.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
23. 5. 2010 14:03 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

„obrázky“

MMN
MMN (neregistrovaný) ---.kolej.mff.cuni.cz
23. 5. 2010 18:36 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

A co se v nich dá, proboha, studovat? Většina věcí, které v knize píše, musí být racionálně uvažujícímu člověku zřejmá. Navíc věcný obsah každé z jeho knih by se dal sepsat na jeden list A4, obsah všech jeho knih by se dal shrnout na dva listy. Zbytek je dobře prodejná omáčka. Ze stylu, jakým to je psáno, je vidět, že je to cíleno na nejjednodušší Američany. A přesto mu to tolik lidí žere.

Leprikohn
Leprikohn (neregistrovaný) ---.mccom.cz
20. 6. 2010 11:17 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Přesně takhle jsem Kiyosakiho hodnotil, než jsem lépe pochopil o čem píše. Základní pravdy jsou jednoduché, přesto je naprostá většina lidí nechápe, už vůbec se jimi neřídí a místo toho papouškuje obecně přijímané názory vytvářené nekvalitními médii střevního proudu (Mfd počínaje a HN konče).
Kiyosaki jistě píše velmi jednostranně a jeho knihy nejsou všeobecným návodem k úspěchu, možná zdánlivě nebo úmyslně – aby zaujal podceňuje jiné, než finanční vzdělání. Můžeme mít tuny výtek (vždy a ke všemu). Ale Kiyosakiho knihy jsou součástí výuky základní školy pro lidi, kteří se chtějí postavit na vlastní nohy a nenechat se vléci hlavním proudem. Určitě jsou vynikající jako motivační pro lidi v řetězcích MLM. Trefným způsobem popisují účel „státního“ školství produkovat především poslušné zaměstnance a spotřebitele.
Pro dlouhodobě úspěšného a ve financích vzdělaného člověka jsou překonaným slabikářem. Jste si jist, že je to i Váš případ?

Mirek
Mirek (neregistrovaný) ---.74.broadband12.iol.cz
23. 5. 2010 21:14 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Máte úplnou pravduNedá se to číst jako detektivka,je to o změně myšlení a zapomenout na výchovu v socialismu.Díky němu jsem za 10 let vydělal 6 milionů a to jde.Jasně,že vydělává i na knihách a té hře.Každý máme možnost vymyslet co lidé budou kupovat.Knihy nejsou dogma,chce to k nim jen zdravý selský rozum.

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 21:15 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Není divu, že tolik lidí s knihou souhlasí. Je totiž psaná jako horoskop – každý se v ní najde.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
23. 5. 2010 22:14 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Nu, to máte pravdu. Nacházím tam hodně svých přátel, kteří sice hodně vydělávají, ale zároveň mají šílené dluhy ve formě hypoték a úvěrů a ve výsledku to skončí jejich finančním krachem. Před touto cestou ale ty knihy varují. Je to o změně myšlení, což ovšem dokáže jenom mizivé procento národa.

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 23:14 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Nejsem si jistý, že jste pochopil co jsem tím chtěl říct…

q
q (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
22. 5. 2010 5:01 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Jestli to nebude tím, že brojí proti podílovým fondům a jimým „investicím“…

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 17:45 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Nesmysl. Jasně uvádí, že část jeho portfolia podílové fondy tvoří.

jhamil
jhamil (neregistrovaný) ---.inext.cz
22. 5. 2010 18:54 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
23. 5. 2010 19:34 smazal Aleš Miklík, důvod: Nevyžádaná reklama (spam)
Karel
Karel (neregistrovaný) ---.starnet.cz
23. 5. 2010 0:44 Nový

Re: Kiyosaki

celé vlákno

Ty vychc.nku. Co takle ostatním nejprve vysvětlit, co ten kód znamená pro tvou kapsu?

spravedlnost
spravedlnost (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 5. 2010 1:11 Nový

MY VAM TO SECTEM !

celé vlákno

Pockejte az vam Jirka na ta vase vejce zavede milijonarskou DAN!

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 1:51 Nový

"Svou hru o peníze prohrávají,"

celé vlákno

Jestli to nebude tím, že normální lidé nemají zájem hrát se svými penězmi nějaké hry. Kiyosaki je psychopat.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 17:53 Nový

Re: "Svou hru o peníze prohrávají,"

celé vlákno

Proč myslíte? Vždyť to v mnoha oblastech funguje.

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 19:05 Nový

Re: "Svou hru o peníze prohrávají,"

celé vlákno

Máte problém s chápáním textu? Většina lidí prostě nemá zájem s penězmi hrát nějaké hry. Jak byste se díval na to, kdyby byla povinnost vložit pravidelně vše co vyděláte do nějaké hazardní hry, v lepším případě do pokeru?

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 19:40 Nový

Re: "Svou hru o peníze prohrávají,"

celé vlákno

A on někdo někoho nutí s penězma hrát nějaký hry? Naprostá většina lidí v Česku je finančně negramotných, takže ani netuší, k čemu vlastně peníze slouží a že jsou schopny ve dne v noci pracovat pro svého „pána“. Koneckonců to ani nikdo od nich neočekává.

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 19:47 Nový

Re: "Svou hru o peníze prohrávají,"

celé vlákno

Ano, nutí, přečti si článek.

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.karneval.cz
22. 5. 2010 4:24 Nový

fondy

celé vlákno

Největší hrůza je dát své peníze do bank na jejich fondy. Banky jsou zloději, kteří každého oškubou jako slepici. Po mnoha letech zbytečného čekání spláčete nad výdělkem !

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
22. 5. 2010 13:30 Nový

Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Ten kdo tvrdí, že pan Kiyosaki je psychopat nebo podobné blbosti je evidentní hlupák a slaboch. A nebo synáček bohatých rodičů, který nemá nouzi o peníze. Před časem jsem byl díky rozvodu zadlužený, hodně! Začal jsem číst Kiyosakiho knihy, motivoval se a začal něco dělat. Vydělal jsem si brigádou na první investice, studoval, stal se, doufám, finančně gramotný. Po 3 letech TVRDÉ PRÁCE a sebezdokonalování jsem oddlužený a nemám finanční problémy. Investuji, podnikám a starám se o peníze podle pana Kiyosakiho. A do penze půjdu v 50! Chce to jen na sobě makat a nenechat se živit od rodičů nebo chodit do „zaměstnání“. Makej a budeš mít peníze !!!
A když je nemáš, tak si nestěžuj na ostatní. Vydělat je můžeš pouze ty sám!!!
Díky pane Kiyosaki, že jsem konečně téměř bohatý! Díky Vám i díky sobě!

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 5. 2010 14:04 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

A presne to je hlavni poselstvi pana Kiyosakiho: pracuj sam na sobe. A obcas opust vyslapanou cestu, muze to neco prinest.

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 15:06 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Gratuluji, že jsi obral spousty dalších lidí. Vzájemným okrádáním k nekonečné prosperitě, heslo moderního kapitalismu!

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
22. 5. 2010 16:15 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Skutečně by to chtělo alespoň jednu tu knihu si přečíst. Není to jednoduchá četba. Není to o tom, že si to přečtete a druhý den budete milionář. Navíc autor tam rozhodně nepodporuje ilegální chování, naopak, daňové zákony USA jsou proti našim úplně o něčem jiném. A on vždycky radí tak, aby v žádném případě nebyly porušeny. Ale je to o vnitřní změně. Už jenom třeba pojem aktiv a pasiv, to je čtení, které by i vám jistě mnoho dalo. Víte například, že i když vlastníte nemovitost, že vám vlastně nepatří? Nebo proč radí dávat peníze i na charitu? Přečtěte si to, nebude litovat.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
22. 5. 2010 17:23 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

„že i když vlastníte nemovitost, že vám vlastně nepatří“ – má tohle smysl vůbec komentovat? Tohle má být snad ukázka toho, co jste se od Kiyosakiho naučil?

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 2:49 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Nechte to být, jistě sám cítíte, že jste se sem dostal omylem. Tento server se zabývá financemi, tedy něčím, o čem nemáte ani tušení. Vždyť je ve světě miliardy stránek, kde budete určitě jako ryba ve vodě.

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 3:53 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

No tak o vašich znalostech svědčí hlavně to, že věříte takovým blábolům.

Petr
Petr (neregistrovaný) 86.49.93.---
25. 5. 2010 16:15 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Teda, vy musíte být inteligent, když vás tady čtu. A jaký je váš recept na finančně zabezpečený život?

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
23. 5. 2010 14:07 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Od člověka, který považuje Kiyosakiho za investičního a finančího guru a zjevně souhlasí s výrokem, že pokud jste vlastníkem nemovitosti, tak ji vlastně nevlastníte, je to hodně odvážný komentář. OK, nechám toho, abyste měl čas nabrat si co nejvíce hypoték na nemovitosti a tím dosáhl svého vysněného bohatství podobně jako ty davy Američanů, kteří se Kiyosakim řídili během nafukování nemovitostní bubliny.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 20:08 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Díky, za tak moudrá slova. Hypotéky mám jen dvě, naštěstí kvalitně jištěné. Mimo jiné využívám rady, že základem je realizovat zisk už při nákupu a ne při prodeji (to už je jen třešnička na dortu). Naštěstí v naší zemi probíhala rozsáhlá privatizace bytového fondu (to štěstí zase neměl autor knih) s cenami bytů od 1 tis. do 3 tis. Kč/m2, takže příležitostí bylo neomezeně. I kdyby prasklo ještě 5 bublin, tak stále se nic neděje. Opravdu se stačí dívat kolem sebe a neprojde měsíc, abyste na něco zajímavého nenarazil. Nyní v době krize příležitostí přibývá – uváděné ceny nemovitostí neberte vážně, ty platí jen pro hlupáky (stejně jako u aut nebo stavebního materiálu).

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
24. 5. 2010 16:18 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Pavel to myslel dobře, ale asi to špatně formuloval.
Kiyosaki to myslel tak, že pokud máte nemovitost na hypotéku, tak vám nepatří. Ona je na vás sice napsaná, ale de facto patří bance.
Pokud na nemovitosti nemáte dluh, pak vám patří (minimálně do doby, kdy se bude konat nějaké přerozdělení, jako je konfiskace, znárodňování apod.).

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.15.broadband2.iol.cz
24. 5. 2010 16:40 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

A k tomuhle někdo potřebuje „studovat“ knihy typu Chudý táta?? To je snad princip, který je jasný každému patnáctiletému dítěti.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
24. 5. 2010 19:19 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Jako vždy ukazujete svou hloupost. Dostudujte si rozdíl mezi hypotékou v USA a v Evropě. Zejména ty pasáže o tom, komu barák patří a co se stane v případném „defaultu“. Děkuji.

Pavel-original aura:10
24. 5. 2010 20:18 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Nechcete to sem napsat sám?

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
25. 5. 2010 11:12 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Napíši to sem já a časem někdo jistě opraví mé případné nepřesnosti.
Hypotéka v Americe:
Barák fakticky patří bance a když chce, tak vám ho při vašem nesplácení velmi rychle sebere. Vy ale fakticky nemáte žádný dluh. Když splácet nechcete, nebo nemůžete, tak pošlete bance klíče od domu a pár papírů a tím jsou veškeré vaše závazky vůči bance vyrovnány. Je věcí banky, aby uspokojila svou pohledávku prodejem domu a když to nebude stačit, tak je to problém banky.
Hypotéka v ČR a potažmo Evropě:
Barák fakticky patří vám a pokud vám ho bude banka při vašem nesplácení chtít vzít, tak vám ho sebere, ale ne tak rychle a ne tak administrativně snadno. Nicméně vy máte dluh, za který ručíte tou nemovitostí, ale nejenom tou nemovitostí – ručíte za něj celým svým majetkem, stejně jako za jakýkoliv jiný dluh. Když splácet nechcete, nebo nemůžete, tak proti vám bude vedená exekuce, která vám vezme dům a když to na pokrytí pohledávek banky nebude stačit, tak je to váš problém a vy dlužíte dál a začnou vám brát další majetek.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 17:41 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Přesně tak. Ale pochybuji, že to pochopí :-)

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 18:09 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Já hlavně nechápu váš komentář.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 18:40 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

A je toho mnohem víc, co?

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 17:29 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Pokud někdo tvrdí, že se dá jen tak zbohatnout je to buď návod na nějaký podvod (byť v rámci zákonů) nebo nesmysl.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 18:03 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Další nesmysl. To tvrdíte akorát tak vy. Ti, kteří knihy četli potvrdí, že v nich podobné hlouposti nikde uvedeny nejsou.

Kolemjdoucí
Kolemjdoucí (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
22. 5. 2010 19:59 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Podvod v rámci zákonů? Doporučuji konzultaci s právníkem, případně psychiatrem. Plácáte nesmysly, Vaše věta popírá sama sebe.

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 20:05 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

To jako proč? Spousta věcí je legálních i přesto, že slouží jedině k okrádání lidí.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 20:27 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Dneska opravdu perlíte. Finance nejsou váš šálek kávy – zkuste nějaký jiný obor, třeba se vám v něm povede lépe.

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 20:42 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Ale nepovídejte.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 20:47 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Povídám. Chtěl bych vidět vaše investiční portfolio, to by ukázalo, kam jste to v oblasti financí dotáhnul. To by byl asi hodně smutný pohled :-)

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 21:23 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Asi nechápete psaný text, jinak si ten komentář nedovedu vysvětlit.

Kolemjdoucí
Kolemjdoucí (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
23. 5. 2010 8:45 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Pokud je něco legální, nemůže se jednat o podvod. Nebudu dál ztrácet čas zbytečnými tlachy. Z Vašeho přístupu je zřejmé jedno. Okrádáte sám sebe a nejste ochotný si to přiznat. Nabízí se rčení o zloději který křičí chyťte zloděje. Howgh

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 18:49 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Vy jste opravdu naivní, když si myslíte že zákony jsou neprůstřelné…

Pavel-original aura:10
22. 5. 2010 22:42 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

Zdá se že Kiyosaki opravdu radí jak porušovat zákon, víc napíšu časem.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
22. 5. 2010 17:57 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu!

celé vlákno

„Podle sebe soudím tebe?“ Vaše příspěvky takto vyznívají. Máte tady lidi, kteří tvrdí, že to funguje. Vy sice o tom nic nevíte, nevyzkoušel jste a jen kritizujete a napadáte. Jste skutečně originál velkého …

Vlastik
Vlastik (neregistrovaný) ---.38.broadband13.iol.cz
22. 5. 2010 22:09 Nový

Proč?

celé vlákno

Nechápu moc smysl těchto dohadů. Někdo tvrdí, že tam klíč je. Ne dogma, ale klíč. Někdo tvrdí, že ne. je to snad každéhonázor, ne? Já patřím k první skupině, sem takto spokojen. Někdo jiný je zase spokojen jinak. Každému co jeho jest.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
23. 5. 2010 12:45 Nový

Re: Proč?

celé vlákno

Přesně tak. Já jsem s jeho knihami spokojen, hodně mi daly a dost jsem se z nich naučil. Postupy, které jsou tam uvedeny akteré jsem si přizpůsobil mi vydělávají poměrně dost peněz. Nejsou to sice miliony, ale je to mnohem víc, že mnozí berou jako plat. A přemýšlím dál, nestačí mi to. Zkouším a učím se na základě analýzy vlastních chyb. Je jich hodně, ale bez nich to nejde. V té knize není žádný návod typu kupte tohle a tohle, dejte to sem a počkejte tolik a tolik dní. Je tam něco lepšího, ale kdo to četl a pochopil – vydělává. Kdo ne, tak kritizuje. Jeho škoda.

Realista
Realista (neregistrovaný) ---.192.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 13:57 Nový

Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Proto se nelze divit, že u diskusí o něm a jeho knihách je spousta pozitivních zkušeností „reálných“ lidí, kteří díky jeho knihám bohatnou. Už z principu je to nesmysl, peněz je globálně omezené množství, tudíž každý kdo bohatne, bohatne na úkor ostatních. Kdyby bohatli všichni, nebo alespoň každý kdo by si četl podobnou literaturu (a že takových zoufalců jsou zástupy), peníze by se musely zhmotňovat ze vzduchu, aby pokryly všechny tyto úspěšné investory.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 16:42 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Rozumím, ten kdo se snaží studovat, zvyšovat svou finanční gramotnost a dokonce je tak oprsklý, že se pokouší myšlenky, které ho zaujaly vyzkoušet v praxi, tak je zoufalec. Přesto, že se ukáže, že aplikace některých postupů skutečně zvyšuje pasívní příjmy a člověk se stává čím dál méně závislý potupně prodávat svou pracovní sílu, tak podle vás to je nesmysl. To, že všechny ty rady mají vést člověka jen k zamyšlení, jak se ekonomicky chovat, aby měl život jednodušší, to vás nezajímá, protože vy víte vše.

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 18:52 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Ale chápete doufám, že na každou Kč z „pasivního příjmu“ musí být někde nutně někdo, kdo o ní přijde?

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 19:16 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Opravdu nevím, oč kdo přichází, když mu pronajmu třeba jednu ze svých garáží. Je to obyčejný „obchodní“ vztah, kdy já mám garáž a druhá strana auto, které chce mít garážované. Pokud se dohodneme na ceně nájmu a ostatních podmínkách smlouvy, tak si plácneme. Obě strany jsou spokojeny. V čem vidíte nějký problém? Stejné to je ve všech ostatních případech.

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 21:19 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Ale tohle není pasivní příjem, protože o garáž se určitě staráš, takže tomu člověku poskytuješ pohodlí a tedy nějakou službu.
Ale stejně se zamysli, jak by vypadaly ceny, kdyby lidi nedrželi garáže, které nepoužívají.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 22:07 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Naopak, toto přesně jeden z pasivních příjmů, tak jak je „definuje“ Kiyosaki. Je to prosté, logické a prakticky bezchybně fungující. Kiyosaki samozřejmě nic nového nevymyslel – je to jen přirozené chování každého myslícího člověka. Naštěstí drtivá většina lidí ve společnosti není schopna ani tak jednoduché postupy pochopit, takže pro zbývající minoritu zůstává dostatek příležitostí. Česko je zemí velkých možností pro každého.

Pavel-original aura:10
23. 5. 2010 23:15 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Jak je definuje?

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
23. 5. 2010 23:43 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Teď nerozumím. Vy tady diskutujete už nějaký den o knihách Kiosakiho, kterého označujete jako psychopata a přitom jste jeho knihy nečetl? Proč se teda tou diskusí zdržujete, když nemáte k tématu co říci?

Pavel-original aura:10
24. 5. 2010 1:13 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

Já to chci slyšet od vás.

Realista
Realista (neregistrovaný) ---.allin.cz
24. 5. 2010 9:45 Nový

Re: Kiyosaki bohatne na literatuře

celé vlákno

K tomu, aby člověk pronajímal garáž, jeden z nejprofanova­nějších investičních „nápadů“ v ČR, opravdu nemusí číst Kiyosakiho, ani podobné povídačky, které obšírně obkecávají jedinou tezi: nekupujte věci které vám prachy berou, ale kupujte ty které vám peníze dávají. A to je zároveň kámen úrazu, protože každé aktivum má pro laika slušnou šanci být pasivum. Ten pak z připosranosti zůstane u businessu pronajímání dvou garáží se ziskem 10 % a nazývá se finančně nezávislým :)

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 13:52 Nový

Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Ahoj lidi, když tak pročítám ty vaše názory, tak mi nezbývá než se také přidat. Ještě štěstí, že máme demokracii a kapitalismus. Mohu říci svůj názor. Jsem pravičák jako poleno, kapitalista. Ale to neznamená, že okrádám nebo vykořisťuji jiné lidi. To mi můj morální kodex nedovolí. To co plácají levičáci a rádoby sociálně smýšlející mladí lidé je pouze puberta a s tou nic nenaděláte. V okamžiku kdyby tito moralisté měli na kontu každý měsíc pár set tisíc za které by si koupili třeba auto, děvky nebo fet, tak by určitě tak halasně nemoralizovali. Já peníze mám, tvrdě jsem si je vydřel i díky panu Kiyosakimu (byl pro mne v nejhorším ten pravý hnací motor). Je to na každém jakou si zvolí cestu. Nejvíc moralizují ti, co nemají peníze. Většinou jsou líní a čekají, že jim někdo něco dá zadarmo. Všimli jste si toho? VYKAŠLETE SE NA MENTOROVÁNÍ, MORALIZOVÁNÍ, BLBÉ KECY A POLITIKAŘENÍ A NĚCO SE SEBOU UDĚLEJTE !!! Pak nebudete muset v sámošce počítat, co si pro sebe a své děti můžete dovolit koupit k jídlu a co ne. Musíte riskovat, nedá se nic dělat. Mám 4 děti, riskoval jsem a vydělal. Kvůli nim, kvůli sobě, kvůli životu bez starostí. Promiňte, ale zítra odjíždíme na dovolenou na Nový Zéland, budeme tam až do konce prázdnin. Tak pospíchám. Na dovolenou mi stačil 1 den obchodování na burze. To není vytahování, to je konstatování faktu. Nebudu volit žádnou stranu, nepotřebuji je k životu. I to je výhoda Kiyosakiho. Tak se mějte a hlavně MYSLETE HLAVOU !!!

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 15:52 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Nesmysl. Pokud jste to vydělal spekulacemi na burze, na vaši dovolenou jedete za peníze, o které jste obral jiné lidi. Navíc dost pochybuji o tom, že vám k tomu pomohla zrovna tahle kniha.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 16:28 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Spekulace na burze, neni negativni jev. Naopak zpruznuje trh. Kdyz neco vyrobite, vypestujete, nebo proste chcete neco prodat, nemusite cekat pul roku nez se obevi kupec, ktery danou vec primo vyuzije, ale prodate to hned treba jeste stejny den nekomu kdo to nejakou dobu podrzi, preproda a pak zase prerpoda az se to dostane ke konecnemu spotrebiteli. Cena nikdy nenaroste nad uroven nez, kteru je ochoten konecny spotrebitel zaplatit, tedy alespon ne dlouhodobe.

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 18:08 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Nesmysl, je to jednoznačně negativní jev. Vysává peníze a ještě k tomu zesiluje kolísání cen.

Paly
Paly (neregistrovaný) ---.karneval.cz
25. 5. 2010 20:47 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Výrobce má cenu, za nižší neprodá a bude pokud možno skladovat. Když skladovat nemůže a spekulanti nejsou tak výrobek musí zlikvidovat.
Spotřebitel zaplatí jen tolik, kolik je maximálně ochotný dát (za kolik se mu vyplatí nakoupit, když si udělá svoje vyhodnocení cena/výkon). Pokud není porodejce(spe­kulant/investor), tak nemá kde koupit.
Výrobce i spotřebitel získá (výrobce prodal, spotřebitel nakoupil).
Riziko ztráty (nakoupení neprodejného zboží) je na spekulantovi/in­vestorovi.
Spekulace tedy považuji za pozitivní vliv.
Pak je ještě možnost, aby výrobce prodával přímo spotřebiteli, ale to pro něj znamená daleko větší skladovací kapacity(ztráta), obchodní síť(ztráta), zajištění likvidace naprodaného zboží (ztráta). Jsou výrobci, kteří do tohoto rizika jdou, ale tím se z nich stávají spekulanti na vlastní zboží.
Příklad výrobku, kde je nedostatek spekulantů je třeba mléko(poptávka je – zejména v asii a africe, ale nejsou spekulanti).

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 22:26 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

K tomu aby odběratel nakoupil od výrobce není třeba spekulant.Žádné skladovací kapacity nejsou třeba, spekulanti vlastní komodity jen v elektronické podobě. Jejich zisk by byl vyšší o to, co „vydělají“ spekulanti.

Paly
Paly (neregistrovaný) ---.karneval.cz
27. 5. 2010 16:32 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Pokud spekulantovy vyporší šas, kdy je zboží např. na lodi tak musí platit za skladování v přístavu nebo si zboží odebrat.
A neměl jste psát: Jejich zisk by byl vyšší o to, co „vydělají“ spekulanti.
ale: Jeich zisk by byl nejistější o to co mohou vydělat či prodělat spekulanti.

Pavel-original aura:10
27. 5. 2010 17:45 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Nesmysl. Cena uvedená v kontraktu se nemění.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2010 18:41 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

No to snad ani nepotřebuje další komentář !!!!! A o čem jsem tam ty blbe Pavle psal ? Ty jsi opravdu ORIGINÁL !!!! Napiš mi tu adresu, ať ti můžu poslat ty prezervativy !!!!

Pavel-original aura:10
27. 5. 2010 20:40 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Přestaň provokovat.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2010 21:46 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Myslím, že ty provokuješ svou hloupostí. A ta je, bohužel, nebetyčná.

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 22:32 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

A nikdo by nebral riziko na sebe, takový kontrakt je oboustranný – pro odběratele i výrobce je to pojistka, že dostanou/prodají za cenu na které se dohodli.
Řešení je jednoduché – zisk ze zpětného prodeje/nákupu zdanit tak, aby to bylo pro spekulanty likvidační. Skutečných prodejců/kupujících by se to nijak nedotklo, ale spekulanti by šli pryč.

Paly
Paly (neregistrovaný) ---.karneval.cz
27. 5. 2010 16:36 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Kolikrát jste se s nějakám výrobcem dohodl, že si za měsic nebo rok vezmete přímo od něj nějaké zboží (ne s obchodníkem – spekulantem – ale s výrobcem)?
To nejde, protože tímto způlsobem by si výrobce nedokázal zajistit odběr aspoň s nějakým předstihem.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2010 17:00 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Konečně fundovaná otázka a ne ty debility a lá Pavel a V. Na burze se obchoduje s futures a to jsou de facto smlouvy o budoucím plnění zakázky. Je to naprosto běžné, že se domluví dodavatel a odběratel, že v březnu roku 2011 odebere 100 tun sóji za domluvenou cenu. To jestli bude dobrá úroda, jiná cena komodity nebo jiné okolnosti je jedno. Dodavatel musí dodat smluvené množství a odběratel zaplatit domluvenou cenu. Má to svoje + i – . Ale to je riziko podnikání, buď vyděláš nebo proděláš. V každém případě je takovéto obchodování nesmírně vzrušující !
Zdravím z NZ.

nadulan
nadulan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 20:48 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

vážený Pavle, začněte se finančně vzdělávat, každý kdo obchoduje na burze podstupuje určité riziko a měl by si toho být vědom.
můžete vydělat ale i prodělat
mě ta kniha také velmi pomohla

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 22:23 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

To snad nějak vyvrací co píšu? nebo snad taky věříte těm pohádkám o znuděných milionářích prodělávajících statisíce?

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 21:31 Nový

Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Díky pane Nadulane, krátké, výstižné a trefné. Bohužel finanční negramotnost v naší krásné zemi vládne. Proto také na ní spousta podvodníků vydělává. To co negramotný Pavel-originál nepochopil je, že obchodování na burze není nic špatného a já jako investor riskuji svoje vlastní peníze, nikoliv jiných. Nechci milý Pavle-originále chlubit, ale dávám 10% ze zisku na charitu, kolikpak dáváte Vy lidem, kteří to potřebují? Předpokládám, že nic. To je to o čem jsem mluvil, neschopný a líný člověk nejvíc kritizuje. No nic, chystáme se na tu dovču.
P.S. Kam jedete Vy negramotný Pavle-originále?

nadulan
nadulan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 5. 2010 22:00 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

jsem paní nadulan, zaměstnanec ve státní správě, zatím a chci jít do důchodu v 50ti :-)

Pavel-original aura:10
25. 5. 2010 22:28 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Já to chápu, vy kdybyste si to přiznal, tak byste to neunesl. Proto i ta potřeba ohánět se charitou. Ale na tom, že o ty peníze někdo někde přišel tím nic nezměníte.

karel
karel (neregistrovaný) ---.191.broadband4.iol.cz
25. 5. 2010 23:47 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

S vámi je opravdu těžká diskuse. Tak nějak si představuji toho obyčejného člověka z billboardu nejmenované strany. Nerozumí sice ničemu, s jakoukoliv kloudnou myšlenkou či názorem nepříjde, sám v životě nic nedokázal, ale kritika všeho a všech, tak v tom je jednička.
Každé malé dítě ví, že obchodování na burze patří k nejrizikovějším činnostem ve finančním světě. Ale kde jste přišel na nesmysl, že platí pravidlo, když někdo prodá akcie za cenu vyšší než koupil, tak zákonitě někdo musel prodělat? Klidně může deset po sobě kupujících vydělat a stejně jako prodávajících. Dokonce můžu prodat levněji než jsem koupil a vydělám také, protože jsem mezitím inkasoval dividendu, která nejen pokryla ztrátu, ale navíc přinesla reálný zisk.
Opravdu nevím kolik vám je, ale mé děti na střední škole mají nesrovnatelně větší přehled a znalosti, než vy.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 0:02 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Opravdu? A ty peníze (a hodnoty které představují) jaksi vzniknou ze vzduchu, takovou představu máte o finančních trzích?

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 7:53 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Nevzniknou ze vzduchu. Vzniknou z investic (postavila se nova tovarni hala napr.) a na ty investice se ziskaly penize prave vydanim dluhopisu, nebo akcii.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 14:13 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Ano, z peněz použitých na spekulaci na burze se postaví tovární hala, to je panečku logika…

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 15:54 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Ach jo, vy ste fakt ekonomicky analfabet. Ty penize ktere dostane producent statku obchodovaneho na burze pouzije k vlastnimu rozvoji, nebo pokryti nakladu. A je pro neho dulezitejsi ty penize dostat hned a ne az bude ochoten si dany statek koupit konzument. A prave tady prichazi na scenu spekulante. Ten ma penize, ale k nicemu mu zatim nejsou. Takze je pouzije k nakupu statku s vyhlidkou na to ze je v budoucnu proda a vydela na tom. Producent statku je rad, protoze penize ktere dostane dnes muze taky dnes pouzit na financovani svych potreb, coz je pro neho dulezitejsi nez o par procent vyssi prodejni cena za pul roku. A kupujici je rad, za pul roku, ze ma od koho nakoupit a ze nemusel nakupovat v dobe, kdyz statek jeste nepotreboval a hlavne na neho nemel penize. A nevadi mu ze to koupil o par procent draz. A spekulant je taky rad protoze vydelal.
-
V realu to vidite, treba u zeleniny. Zemedelec potrebuje prodat hned po sklizni ale konzument casto nema skladovaci prostory a je rad ze si muze danou pak zeleninu i za nasobne vyssi cenu koupit v zimne az kdyz ji potrebuje.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 17:11 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

No vždyť o tom píšu. Takový zemědělec dostane o zisk spekulanta méně. Zdá se mi, že si pletete futures kontrakt se spekulací na něj.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 17:25 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Vy jste fakt natvrdly, nebo jenom trolujete? Ten zemedelec potrebuje penize na zaplaceni svych provoznich nakladu vetsinou okamzite. Ne az za pul roku, proto proda tomu kdo je ochoten nakupovat v srpnu, resp. zari a ne az v breznu. Neverte tomu ze ti hloupi prodavajici, si neumi spocitat ze mohou spekulovat se svou vlastni produkci. Nedelaji to a maji k tomu vetsinou sve vlastni duvody.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 17:29 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

To samé sy myslím já o vás. Nebo spíš to, že jste si dobrovolně vymyl mozek čtením jedněch konkrétních stránek. Proto si znovu přečtěte poslední větu v mém předchozím příspěvku a pokuste se jí pochopit.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 18:13 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Vy nejste zrovna inteligent… Divím se, že umíte psát

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 18:26 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

Teď se přiznám, že nevím komu je to směřované.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 18:49 Nový

Re: Díky panu Kiyosakimu ! 2

celé vlákno

To myslíte vážně???

helpfin
helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 10:48 Nový

Omluva paní Nadulan

celé vlákno

Velice se Vám omlouvám, z té přezdívky to nebylo poznat. Víte, tato diskuze jednoznačně ukázala (viz Pavel-originál), že je spousta finančně nevzdělaných lidí. Nemohu jinak než souhlasit s lidmi (Kiyosaki, Hill, prof.Elder), že chudoba je mimo jiné způsobena touto finanční nezkušeností. Ve svobodné a demokratickém státě má každý možnost (to co v socialismu chybělo) svobodně o sobě rozhodnout. Nebudu se opakovat, ale studovat, číst, chodit na semináře, vzdělávat se (jsem vyučený elektrikář) a nemít strach riskovat. Jde to, funguje to, hlavně překonat bariery a první strach a obavy. Trvalo mi to dlouho než jsem tohle všechno překonal, bylo to někdy hodně tvrdé, ale nelituji. Naopak, jsem SVOBODNÝ !!!! Pracuji tak 2–3 hodiny denně, mám hromadu času na rodinu a nemusím si lámat hlavu s nákupem v sámošce. To je ta svoboda, to je to, proč jsem to dělal, dřel a riskoval. Udělejte to taky, vydržte a jenom na tom vyděláte. A hlavně neposlouchejte takové negramoty jako je Pavel-originál. To je plevel, škůdce a hlupák. Pokud jste se rozhodli se sebou něco udělat, tak Vám všem přeji mnoho zdaru, síly, vytrvalosti a uvidíte, že za tu námahu to stojí. Nashle na burze (jsem tam on-line po-pá od půl 9 do 11). Tak čau a držím palce.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 14:12 Nový

Re: Omluva paní Nadulan

celé vlákno

Když dejme tomu 1% okrádá 99%, tak ano, funguje to.
Otázka – fungovalo by to, kdyby 100% okrádalo 100%?

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 15:55 Nový

Re: Omluva paní Nadulan

celé vlákno

V CR to tak funguje dlouhodbe. Mozna to neni sto na sto, ale moc se to neodkuli.

David
David (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
11. 6. 2010 11:15 Nový

Re: Omluva paní Nadulan

celé vlákno

špatně položená a nesmyslná otázka. Když někdo krade, brzy skončí.

Pavel-original aura:10
14. 7. 2010 23:27 Nový

Re: Omluva paní Nadulan

celé vlákno

Dobrý vtip!

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 16:47 Nový

Finanční demence aneb neznalost neomlouvá

celé vlákno

Milý Pavle, předem se omlouvám, ale musím Vás nazvat dementem. Jinak to již nevidím. Dejte mi adresu a já Vám zdarma pošlu hodně velkou krabici prezervativů, aby jste se již dále nemohl dělit čili rozmnožovat. To co píšete je buď nehorázná blbost (Vaše) nebo negramotnost (Vaše) nebo si z nás všech děláte srandu (nebudu Vám tykat, i když Vy mne ano. Ale já Vás nepovažuji za rovnocenného partnera, tak zůstaneme u vykání). Nevím co právě děláte, ale já jsem ještě před tím než Vy jste vylezl z pelechu sehnal v Austrálii docela slušný dům a počítám, že při jeho prodeji vydělám cca 20 tisíc dolarů (Amerických). A to jsem na dovolené ! Při dnešním předpokládaném kurzu 21 korun za dolar je to kolik českých korun ? I když pardon, s Vaší hloupostí nedokážete spočítat 5+5. Takže je to 420 000 Kč za půl hodiny brouzdání na internetu (na Novém Zélandu mají také internet). Co jste dnes dokázal (kromě debilních řečí) Vy ? Bydlím s rodinou v Aucklandu, to jeden z tamních regionů. Dejte mi vědět, až budete chtít přijet na pokec. Jak pravil klasik v jednom seriálu : „Kdyby blblost nadnášela, tak Vy tu budete létat jako holubička“. Ve vašem případě orel. Už se Vaší hlouposti pouze směji, protože si Vás dovedu živě představit v mracích a s péry. Předpokládám, že studujete. Rád Vám zaplatím školné na celý semestr, ale má to jednu podmínku. Budete pro mě pracovat, zadarmo. Kdo četl Kiyosakiho jistě pochopí. Platí ? S neúctou Gogo (Helpfin).

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 17:17 Nový

Re: Finanční demence aneb neznalost neomlouvá

celé vlákno

O tom přesně mluvím. Peníze těžíte, ale odpovídající hodnotu nikomu neposkytujete.
Ale proč to vlastně píšu, když si to všechno vymýšlíte a jste obyčejný provokatér a lhář. Prý nový zéland, myslíte že jsem idiot? Jste obyčejný žvanil a píšete z ČR, pravděpodobně další inkarnace blbečka který tu před týdnem vystupoval pod jménem „fxtrader“.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 17:56 Nový

Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Tak přátelé, po shlédnutí profilu pana Pavla je mi jasné o co go. Tento prevítek, který je zcela jistě levicový aktivista a tím pádem člověk, který je mdlého rozumu a nic nechápající nemůže ani nic pochopit. Tito lidé jsou (a opakuji se již po několikáté) jsou líní, neschopní, provokatéři, kteří čekají, že jim socialistický stát (který tu naštěstí není) nacpe holuby „ZADARMO“ do huby. Oni nehnou ani prstem, aby něco dělali. Oni jen řvou, soudruzi. Jak napsal již v roce 1924 Karel Čapek : Jsem hrdý na to, že nejsem komunistou. Jsem totiž SVOBODNÝ !!! A o to jde ! Jenže to tito lidé jako pan Pavel nepochopí, je to chudák. Nezbývá mi nic jiného než ho litovat. Kdo chce, tak si může podle mé IP adresy zjistit kde jsem a „FXTRADER“ mi nic neříká. Nejhorší je srážka je s blbcem. U pana Pavla to platí dvojnásob. Mějte se fajn.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 18:45 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No právě podle tvý adresy je vidět že píšeš z ČR, tedy lžeš.

Méďa Béďa aura:47
26. 5. 2010 20:22 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No jistě, IP.net.upc.cz je samozřejmě v Austrálii…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 20:34 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No přestože nejsem povinen se ti zodpovídat, tak tě musím opravit. Vodafone a UPC funguje kupodivu i na Novém Zélandu (ne Australii) a sdílení s mým počítačem doma také. Přestože mi bude za chvíli 50 a půjdu do důchodu, udivuje mě, že dnešní mládež není schopna mi ve spoustě věcí konkurovat. Např. technologiích, penězích, gramotnosti a podobně. Asi je to o tom, že nejsem líný a uřvaný. A jsem na sebe hrdý, že jsem to všechno dokázal. Ta hrdost evidentně našim mladým chybí. Škoda!

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 20:53 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No jasně Honzo, UPC na novém zélandu má adresu cz, my ti věříme. :-))

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 21:03 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Hele, fxtradere, jsi už trapný…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 21:28 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Jak jsem již napsal, tak na Pavla reagovat nebudu. Tam je to naprosto zbytečné. S jeho hloupostí prostě bojovat nelze. Znovu opakuji, že nějakého fxtradera neznám. Ani pan V nepochopil podstatu mého příspěvku. Buď se pánové naučte to co máte a můžeme spolu fundovaně diskutovat nebo mlčte. A jestli neznáte globální síť, internet, satelity, sdílení PC a podobně, tak jste u mě ještě větší nuly než jsem si myslel. Je tu půl 8 ráno a já začnu za chvíli obchodovat. Probděl jsem s Vámi pomalu celou noc a za to mi vy dva určitě nestojíte. Pa pa. Jdu odpočívat.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 21:53 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Tak nám to vysvětlete, jak to děláte. Můj známý, který je IT odborník říká, že na 99% lžete.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 22:17 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Víš, kdyby tvůj údajný IT odborník řekl, že je to na 100%, tak bych ti věřil a na tvou stupidní otázku bych odpověděl. Ale ty si můžeš v té hlouposti podat ruku s Pavlem. Kolik máš počítačů k dispozici ? Horko těžko jeden ? Jaký používáš OS ? W7 ? Víš co je to sdílet s někým programy, filmy, hudbu, on-line burzu a td. Víš co je to satelit, říká ti něco satelitní přenos dat, že Maorové tvoří 1/3 obyvatelstva NZ ? Víš, že NZ má vyšší nejvyšší horu než je naše Sněžka ? Víš, že když zapnu na NZ sdílení s mým počítačem v ČR, tak mohu obchodovat v RM-systému a na burze v ČR ? Víš co je RM-systém ?
Jdi do háje, břídile. Nauč se nejdřív to podstatné a pak buzeruj, blbečku! Nudíš mě, mám tu důležitější věci na práci.Přestaň si vymýšlet hovadiny a zeptej se mě na podstatné věci. Například jak se naučit obchodovat na burze. Rád ti to zodpovím. Ale musíš si to odmakat. Budeš mi nosit svačiny, zadarmo. Nebo začni s knihami pana Kiyosakiho. Vydělává na knihách, protože je to chytrý člověk. Jen ten hloupý si vymýšlí důvody, proč to ten druhý dělá jinak (většinou lépe !) než ty. !!!! Tohle je tvůj problém !!!!
A ne satelity!!! Ty jsi sám sobě problém !!! Tak s tím začni něco dělat, jinak budeš jen do konce života kritizovat a vymýšlet blbosti !!! A jestli ti můžu poradit, tak začni hned. Škoda každého dne. Měj se.

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 22:27 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

To 1 zbývající % proto, že kdybyste to opravdu chtěl udělat, tak to samozřejmě půjde. Jenže je naprostý nesmysl to dělat, proto těch 99%.
Ale I další věci jsou značně podezřelé – například nákup domu přes internet…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 22:33 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

To myslíš vážně co jsi teď napsal? Pokud ano, tak je s tebou horší než jsem si myslel ?

Méďa Béďa aura:47
26. 5. 2010 22:30 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Milý volíku, naplkal jsi už toho sice až až, ale pořád postrádáme informaci, jak to, že se ti při připojení z Nového Zélandu zobrazuje u jména .net.upc.cz… Tak daleké aktivity UPC opravdu nemá…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 22:42 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Takže návod pro úplné debily. 1 počítač v ČR, 1 počítač (v tomto případě notebook) na NZ, 1 satelit, 1 internet, 1 potřebný software, 1 naprosto normálně a logicky uvažující člověk. Smícháním všech potřebných ingrediencí vznikne komunikační prostředí, kde můžu,mimo jiné i kupovat dům. Na rozdíl od tebe nesedím doma v ČR s 50 korunami v peněžence a nebo se nenechám živit rodiči. Jsem na dovolené na NZ a mám IP UPC.cz. A volík nejsem, protože za chvíli půjdu s dětmi na koupačku do moře. Co budete dělat vy , pánové umělci ?

Pavel-original aura:10
26. 5. 2010 23:25 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Notebook+normálně uvažující člověk=použití nějakého vhodného místního operátora. Můžete udat jediný rozumný důvod proč by měl někdo používat tu vaší šaškárnu?

Méďa Béďa aura:47
26. 5. 2010 23:29 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Tak to máš pravdu, to je pro debily. Normální člověk by se totiž připojil k internetu přímo z toho NZ a dokonce by k tomu ani nepotřeboval satelit.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 20:14 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Lžeš, socko.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 22:33 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Člověče klid, rupne Ti cévka. O mě se nestarej, daří se mi rozhodně lépe než Tobě. Obchodovat na burze nepotřebuji učit, to již umím, není to žádná věda. Spíše vidím vědu v tom, co dělám v práci, v tom, co by jsi Ty evidentně nikdy nezvládl a proto jen obchoduješ na burze. A opravdu nevěřím, milý fxtradere, Tvé pohádce o tom, že nepíšeš z ČR. Ale to již asi víš.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 22:45 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Nejsem fxtrader, blbe. Když jsi tak chytrý, tak se s námi poděl o tvou genialitu a na čem vyděláváš ? Já jsem naprosto spokojený, protože jsem na dovolené na Novém Zélandu. Obchoduji na burze, nestydím se za to. Ale ty jsi jak Tajemný hrad v Karpatech. Ukaž se, frajere!

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 20:15 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Lžeš a urážíš, socko. Já vydělávám na akciích (cca 200 tisíc ročně) a prací (cca 3 miliony ročně).

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 23:00 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Tak co je, frajere ? Nějak jsi to utnul ? Že by jsi byl taková anonymní srágora, která se schovává za písmeno V ? Měl jsi větší ramena než odvahu ?
Já jsem vše řekl, dokonce i kdy obchoduji. Ty jsi neodpověděl na jedinou mou otázku. Není to divné ? Kdo je lhář a podvodník ?

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 20:16 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Lžeš, socko…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
28. 5. 2010 20:47 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Dobré ráno, choleriku. Pokud je to pravda co říkáš, tak ti to jedině přeji. V tom je totiž mezi námi ten zásadní problém. Jsem rád, že existují šikovní lidé. Ale vzhledem k tvé reakci ti to nevěřím. Takhle se evidentně chová neschopný, líný a závistivý člověk (viz Pavel-originál). No nic, půjdu se za chvíli vykoupat do moře. Pa

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 21:04 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Zase kecáš. Nechápu, proč to děláš :-(

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
28. 5. 2010 21:11 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No evidentně ti dochází argumenty. Nemůžu za to, že nedokážeš pochopit, že lze vydělávat peníze bez lopotění u soustruhu nebo doplňování zboži v hypermarketu. Nikoho neokrádám a spekulace nebo obchodování s realitami není nic špatného. O tom je podstata celé diskuze (Kiyosaki). Zační nad tím přemýšlet a nezáviď. Za pár let můžeš mít to co já. ALE UŽ KONEČNĚ NĚCO DĚLEJ A NEKECEJ NESMYSLY !!!!!!

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 21:14 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Vydělávám peníze jako spolumajitel firmy. 3 mega ročně a to ještě nevyplácíme nic ze zisku. Nezáviď a makej a budeš se mít taky dobře.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
28. 5. 2010 21:44 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Tak teď jsi mě upřimně rozesmál !!!! To se ti fakt povedlo ! Nebudu se rozepisovat za jak dlouho mám vydělaný tvůj ROČNÍ PŘÍJEM 3 MEGA. Jenom nechápu, když jsi ten spolumajitel firmy, že nemáš absolutně žádný finanční přehled. Ale snad to časem pochopíš. Musíš se ještě hodně učit. Máš šanci. Buď a nebo. Už mě ty plky nebaví. Je víkend, na burze se neobchoduje a já si budu užívat rodinu. Hodně zdaru a mysli hlavou ! :)

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 21:55 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

V čem nemám přehled? Jediný „přehled“ je podle Vás knížka od Kyiosakiho, což je tedy dosti ubohé, řekl bych. Jste velmi nevzdělán, velmi hloupý a ještě lžete.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
28. 5. 2010 22:04 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Ale jasně, tak jsem. Ale mimo jiné i díky panu Kiyosakimu jsem s rodinou na Novém Zélandu. Předpokládám, že ty trčíš v ČR. Tak si to užij, génie.
Už mě fakt nebavíš! Pa pa

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 5. 2010 22:14 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Nějak ti nehrajou časy a to co píšeš… Měl bys tu lež poladit… Píšeš z pláže, co? A Australské nebo z NZ? Slaď to!

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 5. 2010 9:27 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No to už opravdu nepotřebuje komentář. Dotčené ego rádoby spolumajitele nějaké firmy, zamysli se nad sebou. Už kdysi dávno řekl pan Baťa :„Hloupá kritika je znakem blbosti a neinformovanosti“. To přesně sedí na tebe.
Tak si to jako ego užívej, ty podnikateli a mě už s ním neotravuj.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 5. 2010 9:55 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Chci se tě zeptat. V jakém oboru podnikáš? Kolik hodin denně pracuješ? V kolik hodin vstáváš? Jaký pocit máš z podnikání v ČR? Myslíš, že lze tvou práci zjednodušit, zlepšit, zefektivnit ? Myslíš, že lze vydělávat více peněz s menší námahou a jednodušeji? Přemýšlej o tom a pak mi napiš. O tomhle se s tebou budu bavit a ne o blbostech. Věnuji ti svůj drahý čas na opravdu smysluplnou diskuzi. Ta má totiž nějaký smysl.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 5. 2010 14:26 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Kdepak, nezasloužíš si, abych s Tebou dále diskutoval. Můj čas je drahý. Sbohem.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 5. 2010 14:45 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Dobře, tvůj názor respektuji. Je sice trapné, že se po mě opičíš, ale prosím. Nejsem člověk, který nerespektuje druhé. Je však smůla, že ty takový nejsi. V takovém případě byla celá debata naprosto zbytečná. Pa

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 5. 2010 15:34 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Už se nevtírej, lůzo.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 5. 2010 15:41 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Je noc, je ticho, je klid a ty jsi trapák. Pardon, neschopný trapák. Ale z toho neobviňuj jiné, to je tvůj problém. Snad na to časem příjdeš.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 5. 2010 16:08 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Jsi otravnej jak nadrženej pejsek… Ale chválím, začínáš vychytávat svou lež a ladíš časy…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
29. 5. 2010 16:31 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Víš, já nejsem podnikatel. Jsem obchodník. Myslel jsem si, že se podělím s ostatními lidmi o své zkušenosti, které jsem tvrdě získal SÁM svou prací a sebevzděláváním. Netušil jsem, že ve finále budu „diskutovat“ s českým pseudopodnikatelem, který řeší naprosto triviální a nepodstatné věci. Jsem rád, že nepodnikám v české republice s tvou „firmou“. Jsi malý, ubohý český podnikatel (možná ?), který se schovává na anonymním fóru. Jsem rád, že obchoduji v ČR minimálně. Po zkušenostech s českými podnikateli a úřady, jsem přesunul své aktivity do zahraničí. A nelituji. Až ti dojde tvoje blbost, tak ode mne nečekej nějakou radu. Svou příležitost jsi promarnil. Svůj roční příjem jsi mohl mít za měsíc, chudáku. Komu není rady, tomu není pomoci. Zabal si si svoje rádobyego do balíčku a napiš Ježíškovi. Snad ti nadělí i rozum.

Pavel-original aura:10
30. 5. 2010 0:15 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Když se s náma nechceš bavit, proč sem sakra pořád lezeš?

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 10:31 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

A náš oblíbený originální Pavel. Už jsem čekal, kdy se znovu ozveš. Upřímně jsem se těšil, až mě překvapíš a zdrtíš nějakou svou originální a jistě velmi logickou reakcí. Myslím vážení (Pavel, JA, V), že jste si spletli místo pro diskuzi. Bohužel se musím opakovat, toto je solidní finanční server a ne Facebook. Tak šupky dupky utíkejte tam a oblažujte ostatní svými nesmysly. Díky předem.
P.S. Jdeme na druhou večeři, tady v hotelu dělají vynikající vegetariánské lazaně. To jsem ti neřekl, že jsem vegetarián ?
Ježišmarjá, to zase bude problém !!!

Ja
Ja (neregistrovaný) ---.rdns.blackberry.net
30. 5. 2010 8:49 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Nas vase zkusenosti nezajimaji. Vypravejte to radsi na Zelandu, jestli vubec umite anglicky…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 10:10 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Milé JA, víš, že to není vůbec špatný nápad ? Nevím, jak jsi na to přišlo, ale je to první vlašťovka v tvém logickém uvažování. Troufám si říci, že trochu anglicky umím. V hotelu, bance nebo v obchodě se domluvím. Dokonce i při sjednávání nějakého obchodu. Je tu sice trochu problém, že druhým hlavním jazykem je maoršťina a někteří místní moc anglicky neumí. Ale vše se dá vyřešit. Nechápu, že na tak solidním a fundovaném serveru jako je měšec.cz, který se mimo jiné zabývá financemi, jsi se vůbec zúčastnilo diskuze na finanční téma. Je škoda, že na tomto fóru tě nezajímají názory a zkušenosti ostatních lidí, kteří sem přišli diskutovat o podstatně důležitějších věcech. Jestli chceš plácat blbosti a hovadiny, tak by bylo dobré, aby jsi šlo na Facebook. Hodně štěstí a běž si vyměnit plenku.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 14:54 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

No už jsi vyloženě trapný. Jdi psát někam, kde to někoho bude zajímat. Tady nepochodíš.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 15:18 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Opět se po mě opičíš, ale to nevadí, já to unesu. Jestliže nejsi schopen vypotit trochu chytrou myšlenku, tak už nepiš. Pořád jsi nepochopil jednu základní věc. Lidé jako ty a nebo tobě podobní by neměli vůbec na odborném fóru prezentovat nesmysly. Takováto diskuze je určená pro lidi s určitým nadhledem, vzděláním, odborností a kteří jsou alespoň trochu chytří. Nejsem člověk, který upírá právo ostatním na názor, ale ty názory by se měli týkat daného vlákna. Promiň, je noc, studuji a připravuji se na ranní obchodování na burze. Předpokládám, že dřepíš doma na zadku a nic neděláš. No, každý strůjcem svého štěstí! Pa pa

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 16:06 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Tvé příspěvky už nějakou dobu nečtu a stejně pořád něco píšeš. Nezájem…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 16:30 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Když je nečteš, tak proč neustále odpovídáš? Nepřipadá ti to jako blbost?
Víš v čem je mezi námi podstatný rozdíl? Že ty nebudeš mít nikdy poslední slovo, protože jsi malý, závistivý, netolerantní rádobypodnikatel.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 17:31 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Už jsi to koukám zkrátil, ale pořád to nikdo nečte… Nechej toho a nevtírej se nám. Díky

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 17:46 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Ty to čteš. Poradím ti jednu věc. A začnu úplně od začátku. Přečti si Kiyosakiho. Vynech tu omáčku okolo a zapamatuj si ty nejdůležitější věty. Potom budeš schopen být sám k sobě zodpovědný. A mít peníze. Jdu spát.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 18:00 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Výdrž máš, ale já už končím. Nejsem zvyklý potkávat nemocné blbce. Jdi se léčit. Pořád píšeš a píšeš i když to nikdo nečte…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 18:26 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Víš, kdybych neměl tuhle výdrž a nebyl tak tvrdohlavý, tak bych prohrával. A já nerad prohrávám. Tak běž zítra hezky do práce. Mám ti ještě napsat? :)
P.S. Když jsi ten milionář, nechceš jeden super barák na Lake Wanaka, NZ?
Pro tebe levně.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
30. 5. 2010 19:09 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Pořád to nikdo nečte a číst nebude. Sbohem fxtradere/Helpfine…

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
30. 5. 2010 19:21 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

To je fakt jak u blbejch. Já nejsem žádný fxtrader !!!!!!!!!

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2010 7:48 Nový

Re: Všeříkající furryanimal Pavel

celé vlákno

Myslim, ze tahle komunikace jde prevazne podmorskou optikou. P.S.: Jenom nezacneme na tomto serveru rozebirat, co je to VPN, Proxy, SSH Tunelovani a podobne technikalie.

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
26. 5. 2010 20:05 Nový

Co je lepší? 1

celé vlákno

Je lepší být chudý a svobodný, než chudý a komunista.
Pane Pavle, bez komentáře !!!

testIP
testIP (neregistrovaný) 216.105.89.---
26. 5. 2010 22:33 Nový

testIP

celé vlákno

testIP

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.hq.iol.cz
27. 5. 2010 9:05 Nový

Helpfin

celé vlákno

Je přece úplně jedno, jestli je Helpfin alter ego fxtradera, nebo jestli je to někdo úplně jiný. Podstatné je, že akorát trolluje, takže proč ho vy ostatní krmíte?
A to píšu jako člověk, co občas nevydrží a na nějakou úplnou blbost zareaguje. :-)

Helpfin
Helpfin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
27. 5. 2010 9:09 Nový

Konec

celé vlákno

Končím,místo toho, aby jsme řešili podstatu tohoto vlákna, řešíme fotky z mojí dovolené. Prostě komu není z hůry dáno, to v apatyce nekoupíš. Nebudu diskutovat s dementi typu Pavel-originál nebo V. Podstata celého problému leží někde úplně jinde a to tito dva do teď nepochopili. Škoda času a námahy.
Jdu na ven a vy si řešte co chcete. Končím!

David Krupička
David Krupička (neregistrovaný) ---.bluetone.cz
11. 6. 2010 11:25 Nový

Re: Konec

celé vlákno

Pane helpfine, přesto, že se mi moc nelíbí ty nadávky a nemají tu co dělat, chápu to. Jsem sice o polovinu mladší než Vy, tak jako tak bych se s Vámi rád seznámil v ČR někde u kávy nebo u oběda. Napište mi prosím mail na malicky@seznam.cz
Přeji mnoho úspěchů
S pozdravem
David

dan
dan (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
13. 6. 2010 14:13 Nový

rada

celé vlákno

Dobre nedelni odpoledne panove,
vsichni jak jste tady uspesni a bohati,tak rad bych od Vas dostal nejakou cennou radu jak byt v zivote uspesny jako Vy…Dyt vydelavate miliony a radu, ktera by vynesla nejakou tu tisicovku mesicne by jste mohli pustit…

honza
honza (neregistrovaný) 77.48.77.---
24. 7. 2010 21:12 Nový

Re: Jak vytvořit dobré dluhy, které na sebe vydělají?

celé vlákno

karlíku karlíku!! ty si měl asi dobrou kaši na mlýku !!! kiosaky v nečem má a v něčem nemá pravdu. přeber si to sám. já už si svět a politickoekonomický rady, infromace , a nástroje v něm probral a seřadil podle toho svý priority a jak jich dosáhnout. měl štěstí to jo. ale to že peníze dělají peníze to je pravda toho lze dosánout a že chytří nakupují když blbý prodávají a naopak to se právě tedka děje a na to se chystám. lidi jsou prostě tupý a to doslova !!nechápu jak si někdo z 13ti tisícovým platem v čistým mohl vzít hypo na baráček 2+1 za 1,5 míče prostě tragédie. zlatě u rodičů v jednom velkým baráku klidně tu budu až to smrti pokud mi trh (v němž nebudou žít blbci co svojí nenažraností a naivitou že maj na něco na co ve skutečnosti nemaj a nebudou zvyšovat poptávku a tím i cenu veškerýho zboží) nedovolí koupit co chci za realnou cenu !!!!!už se těším na deflaci až mí vela ušetřený peníze utratím levně a vy si budete splácet dlouho svoje hračky a byty!! už se na to těším!!! čím dýl tím líp tisknutím peněz se to nevyřeší stejně jednou deflace nastane nebo se zvednou příjmy jedno nebo druhý musej si ty svý ovečky nák uhýčkat aby zase věřili v lepší budoucnoust a začali si pučovat ne? já si ale nepučím nikdy od banky.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem