Ochota a trpělivost vítězí

Vraťme se do časů krátce minulých a představme si, že je pátek před vánočními svátky. Tehdy se naplnil kalich spokojenosti jednoho z vás, čtenářů Měšce, který se rozhodl zaslat návrh na udělení zlatého dukátu.

Čtenářská zkušenost:

Rád bych se s vámi podělil o své velmi dobré zkušenosti.

Již několik let jsem klientem Fio DZ, která patří do velké finanční rodiny skupiny Fio. Kdykoli jsem měl problém, stačilo zvednout sluchátko a zavolat. Problém vyřešili vždy ochotní pracovníci na přepážce do několika minut. A když jsem v závěru loňského roku měl problém technického charakteru, pracovník technické podpory se mnou pomocí e-mailů a telefonátů vlídně komunikoval až do vyřešení problému i přes to, že byl pátek před Vánocemi a bylo již po 17. hodině!

Proto navrhuji společnost Fio na Zlatý dukát.

Zdeněk Rumler
(text prošel redakční úpravou)

Reakce Finanční skupiny FIO:

Finanční skupina Fio vznikla v roce 1993. Díky nadšení a umu lidí, kteří byli přímo u tohoto zrodu a později při dalším rozvoji, stály její společnosti vždy na předním místě v dané oblasti služeb. Fio, družstevní záložna byla například první institucí, která v ČR začala poskytovat Internetbanking, a společnosti zabývající se obchodováním s cennými papíry umožnily jako první v ČR koncovým klientům on-line investování v prestižním segmentu pražské burzy SPAD a na kapitálových trzích USA a Německa.

Protože jsme se museli na této náročné cestě vždy obejít bez podpory jakékoliv silné instituce, bylo nám vždy zřejmé, že nutnou podmínkou úspěšného prosazování špičkových služeb je snaha o co nejlepší péči o každého klienta. Každá pozitivní reakce či dokonce pochvala ze strany našich klientů, jimž především vděčíme za to, že jsme a že můžeme dobře fungovat, je nám proto velikým povzbuzením k dalšímu zlepšování služeb a posilou na další cestě.

Jménem všech pracovníků Finanční skupiny Fio děkuji panu Rumlerovi za milou pochvalu a veliké povzbuzení.

Roman Zima, marketing Finanční skupiny Fio

Redakce

Tabulka č. 230
Vyřešit problém prostým telefonátem by měla být v dnešní době samozřejmost, podobně jako ochota řešit potíže v kteroukoli denní či noční dobu. Bohužel se stále setkáváme častěji s případy, kdy tomu tak není, než s finančními institucemi, kde tato samozřejmost již vstoupila v praxi. Jsme si vědomi toho, že společnost Fio není zdaleka jedinou finanční institucí nabízející zákazníkům servis, který zaslouží ocenění. Na návrh pana Rumlera udělujeme zlatý dukát Finanční skupině Fio.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 2. 2002 10:38