Partner serveru

Wüstenrot

Názory ke článku "Budovat majetek nemá cenu, nejpozději druhá generace o něj přijde"

Alci
Alci (neregistrovaný) 178.216.149.---
6. 12. 2010 2:30 Nový

Kdepak ty penizky jsou...

celé vlákno

Z fondu mizi, ze sporicich uctu mizi, z terminaku mizi. Jedina odpoved je HOTOVOST :) To se mi libi :)
K tomu CEZu... jak muze autor upozornovat na madarsky scenar penzijnich fondu, mit nadpis clanku z jineho clanku pojednavajicim o tom, na co vsechno stat muze 'beztrestne" sahnout a pritom doporucit akcie CEZu jako "s daleko mensim rizikem a za dobrou cenu"? CEZ je za "dobrou cenu" prave proto, ze je rizikovejsi nez ostatni akcie. Stat je majoritni vlastnik a ma milion plus jeden zpusob, jak z nej vytahnout penize aniz by se musel delit s akcionarema. Kdyz bude teci statu do bot, jen malokdo pochybuje ze nesahne na CEZ a to klidne i destruktivnim zpusobem. Jeden politik tvrdi, ze penize z CEZu muze utratit a nebudou nikde chybet, druhej hlasa vyhodne dluhopisy pro obcany vlastniho statu, ktere nebudou splnovat ani zakladni vlastnosti dluhopisu, do toho "zpetne" statni zasahy do dani. CEZ je mozna perspektivni firma, ale stat muze krast za bileho dne. Klidne i z CEZu.

Radim
Radim (neregistrovaný) 89.244.126.---
6. 12. 2010 7:47 Nový

Re: Kdepak ty penizky jsou...

celé vlákno

Hotovost? Tomu neverim, mnozstvi penez ve forme minci a papirku je minimalni. V obehu toho nebude vice nez 5% a to jsem hodne pridal.

Argent Goldmann
Argent Goldmann (neregistrovaný) ---.a1m.cz
6. 12. 2010 10:25 Nový

P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Je tim myslena hotovost v PRAVYCH penezich, zlatych a stribrnych investicnich mincich.

Jejich prodeje od zacatku krize trhaji rekordy a treba "Madarske udalosti" to jen dale posiluji.

To, co chytrym bylo jasne uz davno, zacina byt jasne nyni i Joudum: az statu potece do bot, sahne na veskery majetek, na ktery bude schopen dosahnout. Hotovost/vklady i dluhopisy znici inflaci, soukrome penze znarodni, akcie zdani, nemovitosti zdani nebo rovnou vyvlastni, atd...

Jen na hrnec zlataku zakopany pod jabloni a bednu stribrnaku zazdenou ve sklepe dosahne obtizne....

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
6. 12. 2010 10:27 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

A zakáže vlastnit zlato.

Argent
Argent (neregistrovaný) ---.a1m.cz
6. 12. 2010 10:51 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

A jak se to REÁLNĚ dotkne zakopaného hrnce?

V USA ve třicátých letech zlato také zakázali. Občas i státní úředník někomu otevřel sejf. Ale nepřekopával les! A už vůbec se nedostal k anonymnímu sejfu ve švýcarské bance.

Navíc tehdy lidé měli nějakou důvěru ve stát. Nyní je stát po zásluze stále více demaskováván jako parazit a protispolečenská instituce. Nikdo mu nic jen tak neodevzdá! Zvlášť ne v ČR, kde už se státem máme bohaté historické zkušenosti jako s nepřítelem, vrahem a zlodějem.

Samozřejmě jiná věc jsou cenné papíry navázané na zlato, různé ETF a zlaté fondy. Ty mají problémů ale daleko víc - například to, že často reálně drží daleko méně zlata, než na kolik vydaly certifikátů. To je i problém komoditních burz - ty jsou zmanipulované, centrální a velké komerční banky ve snaze stlačit cenu Au a Ag dělají masivní nekryté shortselly, reálně se tedy na burze obchoduje zřejmě s násobně větším množstvím Au a Ag, než ho fyzicky existuje. Zatím to neprasklo, protože fyzická dodávka je požadována u mizivého procenta obchodů, neb většinu tvoři spekulanti, kteří jen rychle kupují-prodávají a nechtějí se zdržovat přepravou cihel a nechtějí nést náklady na jejich skladování.

Navíc v USA ke státní krádeži zlata došlo hlavně proto, že dolar byl oficiálně kryt, ale zlata se státu jaksi nedostávalo. Dnešní měny nejsou navázané na zlato a tak stát má důvod krást zlato zhruba stejný, jako krást obrazy, známky, diamanty, drahá auta, atd... Tedy třeba to udělá, ale není velký důvod, aby útočil specificky na zlato. A pokud i ano, o důvod víc mít i stříbro :-)

lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
6. 12. 2010 11:51 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

překopávat les nemusí, protože dokud jenom leží v lese, tak vám k ničemu neni a problém může nastat, až za něj budete chtít koupit chleba, abyste neumřel hlady.
Až přejdete na stříbro, tak půjde po stříbru. Prostě proto, že to budou chtít mít pod kontrolou.

Argent
Argent (neregistrovaný) ---.a1m.cz
6. 12. 2010 15:59 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

1) Vždy s ním můžete odjet/zdrhnout někam, kde je lépe

2) Černý/šedý trh funguje i dnes a v době hyperinflace bude fungovat ještě intenzivněji. Bude to zcela běžné a stát s tím nic nenadělá. Každopádně vždy bude lepší to Au/Ag mít, než nemít...

3) Šílené poměry nebudou trvat věčně. Až stát zbankrotuje, až nebude ani na platy policajtů, soudců a berních úředníků (a tito se budou živit jako taxikáři a podobně), tak prostě bude GameOver. A Au/Ag bude vítězem. Pokud někdo (ať stát, tak trh/banky) bude chtít nastolit funkční a důvěryhodnou měnu, bude muset být založená na Au/Ag jehož kupní síla tím vzroste minimálně 10x.

jarda
jarda (neregistrovaný) 77.78.70.---
7. 12. 2010 3:13 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Kam?

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 12. 2010 12:22 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Tak mojí prababičce zahradu v 50. letech překopávali, když přišlo udání, že tam mají jako bohatí živnostníci schované zlato.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
6. 12. 2010 13:17 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

A byla to stejna parta, co vam rok predtim preskladala drevo? :)

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
7. 12. 2010 8:11 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Byla to stejná parta. Dokonce to bylo stejné za socialismu v Čechách a za kapitalismu v USA:
Starý Arab žije již více než 40 let v Chicagu. Rád by zasadil na své zahrádce pár brambor, ale je sám, starý a slabý. Jeho syn studuje v Paříži. Tak mu píše mail a vysvětlí mu svůj problém:
"Milý Ahmede, jsem velmi smutný, protože nemohu na své zahrádce zasadit žádné brambory. Kdybys byl tady, mohl bys mi pomoci tu zahrádku přeorat. Miluju Tě. Tvůj otec. "
Druhý den obdrží ten starý pán mail:
"Drahý tatínku! Prosím, nedělej na zahrádce NIC! Tam jsem zakopal *TU VĚC*. Miluji Tě také! Tvůj Ahmed."
Ve 4 hodiny ráno vtrhnou US Armáda, CIA, FBI, Rangers a místní policie na zahrádku starého pána. Hledají všude, převrátí každý milimetr, ale nic nenajdou. Zklamáni opět odtáhnou. Příští den obdrží starý pán mail od svého syna:
"Milý tatínku, jsem si jist, že je teď Tvá zahrádka přeoraná a můžeš nyní zasadit brambory. Víc jsem pro Tebe nemohl udělat. Miluju Tě. Tvůj Ahmed"

Radim
Radim (neregistrovaný) 89.244.107.---
6. 12. 2010 21:39 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Jednim z duvodu, proc v Americe vzdy byly povoleny zbrane, v podstate kazdy ma pravo na vlastneni zbrane, je ten, aby se lidi mohli branit znarodnovani. Tato vec v zakone je jasne historicka a byla tam dana davno pred dnesnim systemem. Nic to ale nemeni na tom, ze si urednici nedovoli hromadne zabavovat zlato. Ne v USA.

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
6. 12. 2010 15:59 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Jak by ne !! Vždyť to už tady přece bylo NÉ !! A taková svině jako kalousek se neštítí ničeho pro svůj vlastní prospěch, nebo si snad někdo dokáže jen pomyslet, že to dělá z lásky k lidem nebo vlasti ????!!!!

Argent
Argent (neregistrovaný) ---.a1m.cz
6. 12. 2010 21:15 Nový

Re: P R A V É (kryté) p e n í z e

celé vlákno

Takže Kalousek půjde lidem překopávat zahrady, prohrabávat lesy, zkoumat sklepy a půdy?

Vykuk
Vykuk (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
6. 12. 2010 17:25 Nový

Re: Množství peněz v oběhu

celé vlákno

Podle ČNB, bylo k 31.12.2009 v oběhu celkem 387 276,1 mil Kč. Nemám však ani vzdálenou představu, kolik je to procent Kč.

Pokud někdo zná množství elektronických Kč ať tuto informaci doplní. Pro zajímavost.

Výše oběživa má v ČR, podobně jako jinde ve světe, tendenci rostoucí.

Vývoj výše oběživa v ČR (ČNB)
Struktura peněz v oběhu podle stavu ke dni 31.12.2009 (ČNB)

Radim
Radim (neregistrovaný) 89.244.107.---
6. 12. 2010 21:51 Nový

Re: Množství peněz v oběhu

celé vlákno

no minimalne jich musi byt tolik, kolik je nase HDP. Takze vuci HDP je to 9.51%. Penez je urcite vice, nez HDP. Ale vychazejme z toho, ze mame jen HDP, pak tedy mate mene nez 10% v papircich. V USA jsou to asi 2%, v Anglii 3%. Pochybuji, ze CR bude mit vice nez 5%.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
6. 12. 2010 8:10 Nový

Pak jsme se mohli divit

celé vlákno

Výborný článek. Pak jsme se mohli divit ruským mužikům, že se po revoluci 1905 nehnali do budování kapitalismu v Rusku a že se báli mít jakýkoli majetek. Nejdřív car a nevolnictví, pak komunisti. Mít majetek v Rusku znamenalo vystavit sebe i svou rodinu perzekuci, v řadě případů smrti. Tutéž zkušenost mají i Židé. Jak na těchto historických zkušenostech chcete stavět moderní kapitalismus? Nějaké akcie nebo podílové listy? Prosím vás, je historických zkušeností málo?

asdada
asdada (neregistrovaný) 92.62.228.---
6. 12. 2010 11:12 Nový

Re: Pak jsme se mohli divit

celé vlákno

Málo. Niektorí sú tak blbý, že sú nepoučitelní.

Alci
Alci (neregistrovaný) 178.216.149.---
6. 12. 2010 22:26 Nový

Re: Pak jsme se mohli divit

celé vlákno

"Já ten grunt nechci. Václav je tvůj mazánek. On si Praze vesele popelaří a mě hodíš na krk takovejhle majetek"

Honza
Honza (neregistrovaný) 77.232.128.---
6. 12. 2010 8:18 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 12. 2010 13:47 smazal dalich ., důvod: Nepřizpůsobivá diskuze
zaměstnanec
zaměstnanec (neregistrovaný) 195.39.34.---
6. 12. 2010 9:54 Nový

Re: Nemaj prachy

celé vlákno

Dáváte do spojitosti neschopnost se závislostí na zaměstnavateli, nebo se mi to jenom zdá?
Jste-li podnikatel, jistě potřebujete tým, který Vám fyzicky zajistí tržby, a tito "neschopní-závislí" odevzdávají státu jako střední třída vůbec ty největší daně, díky kterým vás odveze sanitka nebo vám uhasí barák, případně policie ochrání život nebo majetek (budiž, tady to trochu kulhá). Můžete si nechat operovat srdce, aniž byste byl zruinován. A to sám vyjebáváte s daněmi.
Nebo se pletu, a jste samozaměstnanec, což není žádná výhra, a to ani pro vás, protože pokud nepracujete, nevyděláte, neutrácíte, a pro stát také ne, protože s daněmi opět vyjebáte.
Tedy, víte koho soudíte?

Honza
Honza (neregistrovaný) 77.232.128.---
6. 12. 2010 10:15 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 12. 2010 13:47 smazal dalich ., důvod: Nepřizpůsobivá diskuze (zdravíme přejmenovaného fxtradera)
lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
6. 12. 2010 10:37 Nový

Re: Nemaj prachy

celé vlákno

jojo, pryč s neschopnými. Až budou všichni schopní podnikatelé, obchodníci a rentiéři, budou bohatí všichni a nastane ráj na zemi.

Honza
Honza (neregistrovaný) 77.232.128.---
6. 12. 2010 10:47 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 12. 2010 13:47 smazal dalich ., důvod: Nepřizpůsobivá diskuze
podes
podes (neregistrovaný) ---.112.broadband11.iol.cz
6. 12. 2010 11:38 Nový

Re: Nemaj prachy

celé vlákno

takže z rentieru a td. se po sítu stanou ti neschopní??? :)

Earl
Earl (neregistrovaný) ---.allin.cz
6. 12. 2010 12:26 Nový

Re: Nemaj prachy

celé vlákno

Nech ho bejt, boreček jen něco zrestituoval, reálně neumí nic. Pronajímat, to umí i ten nejblbější popelář, na jehož úrovni zřejmě pan Honza se svými komplexy bude.

Honza
Honza (neregistrovaný) 77.232.128.---
6. 12. 2010 13:38 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 12. 2010 13:48 smazal dalich ., důvod: Nepřizpůsobivá diskuze
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
6. 12. 2010 12:35 Nový

Re: Nemaj prachy

celé vlákno

A jsme na počátku kupónové privatizace, kdy se 3/4 národa viděla na Sejšelách, jak tam poletí za svoje akcie a jak budou v balíku, budou ležet na pláži a cucat mojito. Akorát jim nedošlo, že v těch fabrikách se musí makat, jinak dividendy nepadají, takže na ty Sejšely poletí maximálně za svoje love.

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 12. 2010 11:09 Nový

fondy

celé vlákno

Kdo chce přijít o mnoho peněz, ať dává peníze do zlodějských fondů ! Fondy jsou ovládáni lidmi, kteří jen myslí na svůj výdělek a klienti je vůbec nezajímají. To už je lepší obchodovat na burze přes osvědčeného /starého/ brookera.

Sluníčko
Sluníčko (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
6. 12. 2010 15:51 Nový

Re: fondy

celé vlákno

A vy máte zkušenosti s obchodováním na burze? Můžete mi napsat nějaké info na J2606A@seznam.cz?

jehovista
jehovista (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 12. 2010 1:13 Nový

Re: fondy

celé vlákno

Nekdo, kdo je schopen napsat "brooker" bude zcela jiste svetem protrely mazak :D

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.karneval.cz
7. 12. 2010 4:21 Nový

Re: fondy

celé vlákno

Určitě mám. Jsem spokojen s brokerem FIO /anglicky neumím/. Zkuste se podívat na: akcie-cz.kurzy.cz .........nebo www.pse.cz.........nebo na: www.kurzy.cz/akcie-svet/ ...........nebo na: www.patria.cz/zpravodajstvi

podes
podes (neregistrovaný) ---.112.broadband11.iol.cz
6. 12. 2010 11:28 Nový

Re: "Budovat majetek nemá cenu, nejpozději druhá generace o něj přijde"

celé vlákno

stejně tak je podnikatel odkázaný na dělníky, a až je pořádně naštve, tak si bude moci makat sám...

Radim
Radim (neregistrovaný) 89.244.107.---
6. 12. 2010 21:54 Nový

Re: "Budovat majetek nemá cenu, nejpozději druhá generace o něj přijde"

celé vlákno

Nechci se zastavat podnikatelu, ale verte mi, ze na svete je dost lidi v Bangladesi, kteri zde radi prijedou makat za 1/10 ceny.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
7. 12. 2010 16:09 Nový

Re: "Budovat majetek nemá cenu, nejpozději druhá generace o něj přijde"

celé vlákno

Ano, to je ono!!! Soukromý kapitál a různé pracovní agentury je pozvou a pak je zase budeme na náklady státu posílat zpět do jejich státu!!! Výborný nápad, to tu ještě nebylo!!
9.2.2009: http://www.novinky.cz/domaci/160847-vlada-nabidne-cizincum-bez-prace-500-eur-a-letenku-domu.html

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 12. 2010 19:03 Nový

Re: "Budovat majetek nemá cenu, nejpozději druhá generace o něj přijde"

celé vlákno

No tak stat vybiral dane i za praci tehhle pristehovalcu a vetsinou je vyuziva na sluzby, ktere tihle pristehovalci nepouziji, takze to ze jim da nejakou sluzbu nazpet je jenom ferove.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
8. 12. 2010 7:56 Nový

Re: "Budovat majetek nemá cenu, nejpozději druhá generace o něj přijde"

celé vlákno

Chtěla bych vidět výši daní, vybranou od nelegálů. Možná tak DPH na potravinách, ošacení, vodě a spotřebě enenrgií, aby v zimě neumrzli, přestože je jich namačkaných 10 v jedné garsonce.

frantafurtmustál
frantafurtmustál (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
6. 12. 2010 16:40 Nový

Jen komunisti a socani dokážou krást

celé vlákno

Dokud vládne Nečas a Kalousek tak penzijní fondy budou .ale až vyhrají socani s komoušama tak nám penzijní fondy znárodní(ukradnou jako v padesátách letech

Méďa Béďa aura:56
6. 12. 2010 18:07 Nový

Re: Jen komunisti a socani dokážou krást

celé vlákno

Jo, za Nečase a Kalouska fondy budou, ale buď zdaněné 50% nebo rovnou vytunelované.

Alci
Alci (neregistrovaný) 178.216.149.---
6. 12. 2010 22:15 Nový

Kdepak ty penizky jsou 2...

ne, tim jsem nemyslel zlate mince, ale presne to co sem napsal a co je v clanku. Prvni odstavec je o tom, ze fondy ztraceji. Druhy, ze sporici ucty a terminovane vklady taky neziskavaji. A ve tretim jsou vety jako "Zřejmě jsou však ještě snaživější běžné slamníky, protože kam jinam by se všechny uspořené penízky ztrácely?" a "Inflace je nízká (zatím), tak si tezauruje oběživo ve svém slamníčku.". Kolem dokola ukazky toho, jak stat muze beztrestne brat vsude kam dosahne a v poslednim odstavci je tedy doporucena investice do statniho podniku. Presne takove hodnoceni clanku jsem mel na mysli i predtim :)

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.karneval.cz
7. 12. 2010 4:58 Nový

budovat majetek nemá cenu ?

Titulek v článku považuji za lež. Dají se kupovat domy, pole, chaty a třeba i švýcarské franky , AUD nebo zlato nebo třeba menší podnik, výrobnu, penzion, hotel. Jen mít na to peníze, to je ten problém.

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.karneval.cz
7. 12. 2010 5:01 Nový

cože ?

Psát o slamníku může jen diletant nebo malé dítě !

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem